2024-03-05
John Magnus Roos, Magnus Jansson och Pernilla J. Bjerkeli har publicerat artikeln "Who Are the Online Medication Shoppers? A Market Segmentation of the Swedish Welfare State.". Artikeln kan ...
.
Hoppa till huvudinnehållet2024-03-05
John Magnus Roos, Magnus Jansson och Pernilla J. Bjerkeli har publicerat artikeln "Who Are the Online Medication Shoppers? A Market Segmentation of the Swedish Welfare State.". Artikeln kan ...
2024-03-01
John Magnus Roos, Klas Håkan Alm, Jonas Flodén och Lena Hansson har publicerat artikeln "Covid-19 and Online Shopping of Groceries Across Generation Cohorts in Sweden". ...
2024-01-25
Nicklas Salomonson (medförfattare Per Echeverri, CTF, Karlstads universitet) har publicerat artikeln ”Embodied interaction: A turn to better understand disabling marketplaces and consumer vulnerability” i Journal ...
2023-11-29
Stavroula Wallström (medförfattare Sara Hjelm Lidholm & Malin Sundström) har publicerat artikeln “Retailers view on customer loyalty – a social resource theory perspective” i The International Review ...
2023-06-22
Nicklas Salomonson presenterade artikeln A Strengths-Based Perspective for Enabling Marketplaces: A Transformative Service Research Approach to Well-Becoming vid den ledande konferensen Frontiers in ...
2023-06-09
Doktorand Ann Vellesalu har tillsammans med sina handledare Olga Chkanikova, Daniel Hjelmgren och Nicklas Salomonson publicerat artikeln Institutional re-configuration and value co-creation in ...
2023-05-25
Välkommen när doktoranden Lars Hedegård försvarar sin avhandling inom Textilt management med titeln: Performing second-hand retail: organizing the material re-circulation of goods. Länk till avhandlingen Datum: 9 ...
2023-05-22
Den här veckan gästades Textilhögskolan av Maria Holmlund-Rytkönen, Professor i marknadsföring vid Svenska handelshögskolan Hanken, Helsingfors. Hon var opponent på Ann Vellesalus mittseminarium inom Textilt ...
2021-11-23
Artikeln "Reuse and Recycling of Clothing and Textiles – a Network Approach" är en av de mest lästa artiklarna i Journal of Macromarketing, under de senaste sex månaderna.