2019-03-31
Jag gör PAUS på IKEA där jag tittar på hur personalen använder deras digitala tjänster. Främst tittar jag på användandet av SAMSYN som är en relativt ny lösning där kundtjänst använder sig av Google meet för att interagera med ...
.
Hoppa till huvudinnehållet2019-03-31
Jag gör PAUS på IKEA där jag tittar på hur personalen använder deras digitala tjänster. Främst tittar jag på användandet av SAMSYN som är en relativt ny lösning där kundtjänst använder sig av Google meet för att interagera med ...
2018-12-04
Echeverri, P., & Salomonson, N. (2019), Consumer vulnerability during mobility service interactions: causes, forms and coping, ...
2018-12-03
Sundström, M., Hjelm-Lidholm, S., & Radon, A. (2018) in-print. Clicking the boredom away – Exploring impulse fashion buying behavior ...
2018-01-15
Lindberg, U., Salomonson, N., Sundström, M., and Wendin, K. (2018). Consumer perception and behavior in the retail foodscape – A ...
2017-03-31
Echeverri, P. and Salomonson, N. (2017). Embodied Value Co-creation: A Turn-taking Perspective on Service Encounter Interactions, Journal of Creating Value. 3 (1), pp. 1-17. doi: 10.1177/2394964317693341