
2024-05-16
Konsumentperspektiv och engagemangsinsikter. ''Fashion Of Tomorrow'' - Ett hållbart tillvägagångssätt.
.
Hoppa till huvudinnehållet2024-05-16
Konsumentperspektiv och engagemangsinsikter. ''Fashion Of Tomorrow'' - Ett hållbart tillvägagångssätt.
2024-05-10
Förstå hur butiksdesign, information och förpackningsutformning påverkar konsumenternas förutsättningar för att hitta rätt i kollektionen.
2024-04-29
Visuellt engagemang och minne kopplat till digitala modeannonser: En undersökning genom Eye tracking-teknik.
2023-11-30
Målet med denna studie är att fastställa hur lång tid det tar att lära sig självständigt i den virtuella designprogramvaran CLO3D.
2023-09-15
Denna studie syftade till att undersöka effektiviteten av olika forskningsmetoder för att förstå kundresan under e-handel.
2023-05-16
Destinationsbilder är avgörande inom turism, eftersom den påverkar viljan att resa till en destination.
2023-04-07
Sluta gömma, börja erbjuda – En explorativ studie om att lyfta fram second hand-segmentet av herrkläder i Sverige
2023-03-22
Syftet med denna studie är att hjälpa Swegmark att undersöka hur befintliga kunder och potentiella nya kunder navigerar på deras webbplats med hjälp av ett eye tracking-experiment.