2024-04-29
Visuellt engagemang och minne kopplat till digitala modeannonser: En undersökning genom Eye tracking-teknik.
.
Hoppa till huvudinnehållet2024-04-29
Visuellt engagemang och minne kopplat till digitala modeannonser: En undersökning genom Eye tracking-teknik.
2020-11-13
I ett samarbete med Jönköping International Business School (JIBS) och Handelslabbet på Högskolan i Borås, gjorde Julia Fagerström och Elin Hultin under våren 2020 en innovativ uppsatsstudie om native marketing...
2020-09-11
Emma Randau och Frida Tordsson på Masterprogrammet i management av digital handel, gjorde under våren 2020 en studie på IKEA, där man med hjälp av eye tracking kunde observera kunders beteende när de för...
2020-09-11
Anna Atterfors och Julia Gustafsson på Masterprogrammet i management av digital handel, gjorde under våren 2020 en studie på IKEA, där man med hjälp av eye tracking kunde observera unga kunders mobilanvändning i sa...