
2023-01-20
Projekt tillsammans med Lindex Sverige för ökad förståelse om hur konsumenter upplever information om att ett utökat storlekssortiment finns tillgängligt i webbshoppen.
.
Hoppa till huvudinnehållet2023-01-20
Projekt tillsammans med Lindex Sverige för ökad förståelse om hur konsumenter upplever information om att ett utökat storlekssortiment finns tillgängligt i webbshoppen.
2022-10-07
Fältstudie vid Handelslabbet, Högskolan i Borås, som fokuserar på att utveckla plagg med hjälp av 3D-designprogramvaran CLO3D.
2022-09-20
Ett arbete som gjordes ihop med företaget Didriksons för att få en bättre uppfattning och förståelse för vad som drar uppmärksamhet på Didriksons hemsida.
2022-05-05
Urbanisering, befolkningsökning och fast fashion orsakade ett ökat beteende på nätet i allmänhet.
2022-02-28
Nuvarande och framtida användning av perception.
2022-02-09
Projekt tillsammans med Gina Tricot för att få ökad förståelse av hur butiken kommunicerar sitt jeanssortiment på bästa sätt.
2021-10-02
En jämförande fallstudie av två webbplatser.
2021-04-21
Artificiell intelligens är ett stort område och det förändrar textil- och modevärlden på olika sätt. Från robotar i tillverkningsenheterna till smarta speglar och automatiserade modestylister har artificiell intel...
2021-03-12
En studie om svenska modekonsumenters preferenser i fönsterdisplaydesignelement.