
2024-04-29
Visuellt engagemang och minne kopplat till digitala modeannonser: En undersökning genom Eye tracking-teknik.
.
Hoppa till huvudinnehållet2024-04-29
Visuellt engagemang och minne kopplat till digitala modeannonser: En undersökning genom Eye tracking-teknik.
2023-11-30
Målet med denna studie är att fastställa hur lång tid det tar att lära sig självständigt i den virtuella designprogramvaran CLO3D.
2023-09-15
Denna studie syftade till att undersöka effektiviteten av olika forskningsmetoder för att förstå kundresan under e-handel.
2023-05-16
Destinationsbilder är avgörande inom turism, eftersom den påverkar viljan att resa till en destination.
2023-04-07
Sluta gömma, börja erbjuda – En explorativ studie om att lyfta fram second hand-segmentet av herrkläder i Sverige
2023-03-22
Syftet med denna studie är att hjälpa Swegmark att undersöka hur befintliga kunder och potentiella nya kunder navigerar på deras webbplats med hjälp av ett eye tracking-experiment.
2023-01-20
Projekt tillsammans med Lindex Sverige för ökad förståelse om hur konsumenter upplever information om att ett utökat storlekssortiment finns tillgängligt i webbshoppen.
2022-10-07
Fältstudie vid Handelslabbet, Högskolan i Borås, som fokuserar på att utveckla plagg med hjälp av 3D-designprogramvaran CLO3D.
2022-09-20
Ett arbete som gjordes ihop med företaget Didriksons för att få en bättre uppfattning och förståelse för vad som drar uppmärksamhet på Didriksons hemsida.