
2022-05-05
Urbanisering, befolkningsökning och fast fashion orsakade ett ökat beteende på nätet i allmänhet.
.
Hoppa till huvudinnehållet2022-05-05
Urbanisering, befolkningsökning och fast fashion orsakade ett ökat beteende på nätet i allmänhet.
2022-02-28
Nuvarande och framtida användning av perception.
2022-02-09
Projekt tillsammans med Gina Tricot för att få ökad förståelse av hur butiken kommunicerar sitt jeanssortiment på bästa sätt.
2021-10-02
En jämförande fallstudie av två webbplatser.
2021-04-21
Artificiell intelligens är ett stort område och det förändrar textil- och modevärlden på olika sätt. Från robotar i tillverkningsenheterna till smarta speglar och automatiserade modestylister har artificiell intel...
2021-03-12
En studie om svenska modekonsumenters preferenser i fönsterdisplaydesignelement.
2020-11-13
I ett samarbete med Jönköping International Business School (JIBS) och Handelslabbet på Högskolan i Borås, gjorde Julia Fagerström och Elin Hultin under våren 2020 en innovativ uppsatsstudie om native marketing...
2020-09-11
Emma Randau och Frida Tordsson på Masterprogrammet i management av digital handel, gjorde under våren 2020 en studie på IKEA, där man med hjälp av eye tracking kunde observera kunders beteende när de för...
2020-09-11
Anna Atterfors och Julia Gustafsson på Masterprogrammet i management av digital handel, gjorde under våren 2020 en studie på IKEA, där man med hjälp av eye tracking kunde observera unga kunders mobilanvändning i sa...